dijous, 4 de juny del 2009

Vi a Reus


Els dies 15 i 16 de juny, a Reus, es fa la Fira Viu el Vi. És una fira que vol servir, com anuncien els seus promotors, per tornar a situar Reus com una de les capitals del vi gràcies a la seva estratègica posició de referent principal d'un territori que sempre ha vist en la ciutat el seu principal mercat d'actuació.  Es vol oferir un producte global que permeti ressaltar l'atractiu i el potencial turístic que, sobre el món del vi, ofereixen les comarques tarragonines. Potser al Penedès caldria una fira com aquesta o com la molt concorreguda de Falset?

1 comentari:

  1. Jo, Ramon, vaig fer una crítica a aquest món de les fires. Ho vaig publicar al meu bloc (http://elviapunt.blogspot.com/2009/06/exces-de-fires.html), que té una repercussió mínima i gens pretenciosa. Però ho vaig deixar dit perquè crec que hauríem de racionalitzar les iniciatives d'aquest tipus. Crec que les fires les ha d'organitzar el propi sector, perquè quan les organitzen les institucions externes s'acaben convertint en un objectiu en elles mateixes, quan del que es tracta és de promoure els vins i fer-hi negoci. Crec que n'hi ha massa d'ineficients i que en manquen algunes que realment cobreixin les mancances de promoció del sector. La de Falset s'està consolidant com un dels centres d'interès. La Mostra del Moll de la Fusta és oportuna però necessita un impuls i una reformulació. Al Penedès en caldria alguna de potent. Se n'hauria de poder parlar més...

    ResponElimina