dimarts, 7 de setembre del 2010

Caprabo i el vi català


Caprabo ha anunciat que ven la quarta part de la totalitat del vi i cava català que es comercialitza a Catalunya. La notícia és remarcable. Una altra cosa és quins vins catalans es venen a Caprabo. Potser les grans superfícies també haurien d'apostar pels vins de més alta gamma?


La campanya porta com a lema “Made in Cat”


Caprabo promociona els productes agroalimentaris catalans


û Caprabo incrementa en un 7% el nombre de referències de productes catalans en promoció respecte l’any anterior

û Un total de 485 referències acompanyen una iniciativa orientada a apropar els productes catalans als consumidors i a contribuir en el seu desenvolupament comercial

O Caprabo ven la quarta part de la totalitat del vi i cava català que es comercialitza a Catalunya

O La meitat de les compres que realitza Caprabo és a proveïdors catalans

Barcelona, 6 de setembre de 2010.- Caprabo posa en marxa aquest setembre una campanya de promoció de productes catalans destinada a potenciar el consum d’articles d’alimentació de Catalunya. La iniciativa compta amb 485 referències, un 7% més que la campanya del 2009, i una rebaixa en els preus de fins el 50%. La iniciativa es duu a terme en els 265 supermercats de Caprabo a Catalunya.

Sota el lema “Made in Cat”, la iniciativa té un component d’estalvi amb una important oferta en el preu per a incrementar la penetració dels productes locals a les llars catalanes i donar suport a la potent producció agroalimentària de Catalunya. L’objectiu de la campanya és traslladar al consumidor aspectes qualitativament més valorats dels articles catalans i apropar-los al client a un preu competitiu per a fomentar el seu consum. Per això, els materials informatius de la campanya incorporen informació qualitativa.

Després de l’èxit de les campanyes, que han permès incrementar les vendes d’aquests productes en un 38%, Caprabo posa en marxa de nou la iniciativa amb més referències de més d’un centenar de proveïdors, més de 170 marques, i ofereixen una cinquantena de categories: olis, olives, aigua, arrossos, cafès, caves, xocolates, pa, conserves, fruïts secs, galetes, ous, licors, cervesa, pasta, vinagre, llet i derivats (nata, iogurts, batuts), llegums, mantega, salses, vi, embotit, carn, peix, formatges, fruita, verdura, patès o espècies.
Adicionalment, entre els productes catalans de la campanya s’inclouen productes amb Indicació Geogràfica Protegida (IGP) i Denominacions d’Origen (DOP).

Amb l’objectiu de donar a conèixer la campanya i sensibilitzar al consumidor sobre la producció
agroalimentària catalana, Caprabo també distribueix en els seus supermercats més de 500 expositors, 2.600 adhesius i més d’1,2 millons de futlletons amb la informació d’oferta. Els futlletons, a més a més dels preus, incorporen informació sobre les qualitats dels productes i sobre el seu origen. Caprabo també realitzarà degustacions en els supermercats i desenvolupa en el Club Social Caprabo una vintena d’activitats relacionades, com els cursos de cuina i degustacions amb productes catalans. Adicionalment, Caprabo també difon la campanya a través de la seva web corporativa www.caprabo.com així com a la web del seu supermercat online www.capraboacasa.com.

Compromís amb el sector productiu català
La campanya de promoció dels productes catalans dóna continuïtat a la política estratègica de Caprabo de donar suport als proveïdors catalans amb accions per a fomentar el coneixement i la penetració dels productes del territori a les llars catalanes.

La meitat de les compres que realitza Caprabo són a proveïdors catalans per un import superior als sis-cents milions d’euros.

En aquesta mateixa línia de compromís amb la producció local, Caprabo ven la quarta part de la totalitat del vi i cava català que es comercialitza a Catalunya. També és l’única companyia de supermercats que ven carn de vedella amb el distintiu Provedella, que agrupa als productors de carn de vedella de Catalunya.

Caprabo www.caprabo.com
Caprabo va tancar l’exercici 2009 amb resultats positius consolidant la seva posició en els tres mercats estratègics de Catalunya, Madrid i Navarra, en el que reparteix els seus 356 supermercats i els més de 9.600 treballadors de la companyia. La facturació de Caprabo va superar els 1.508Milions. Al 2009, la companyia ha consolidat un model de supermercat de prestacions basat en l’assortiment i l’estalvi en el camí de construcció del supermercat del segle XXI. Caprabo és, des de 2007, propietat en un 75% d’Eroski, en un 16% de la família Botet i, en un 9%, de La Caixa. Caprabo, fundada fa 50 anys, és l’empresa de supermercats més antiga d’Espanya i compta amb el supermercat més antic, inaugurat el 1959 al carrer Sant Antoni Maria Claret de Barcelona i que encara avui està operatiu.
www.twitter.com/caprabo i www.facebok.com/caprabo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada