dilluns, 23 de gener del 2012

100.000 gràcies

100.000 gràcies


100.000 pot ser molt o poc. Tot és relatiu. La nostra galàxia, la Via Làctia, conté un mínim de 100.000 milions de planetes, segons un estudi estadístic detallat basat en la detecció de planetes situats fora del nostre sistema solar. 100.000 visites en un bloc, vist el que reben d’altres blocs, pot ser una xifra ben insignificant. Per mi, però, rebre 100.000 visites al meu bloc especialitzat en arguments vitivinícoles és tot un honor. Mai havia arribat a pensar que arribaria a una xifra com aquesta quan el dimarts 12 de maig de 2009 vaig iniciar aquesta aventura encoratjat per l’amiga Gemma Urgell. Si cada visita a vi-franc.blogspot.com es convertís en una gota de vi només hauríem omplert 8,8 ampolles. No sempre és fàcil mantenir el vostre interès i aconseguir que el bloc tingui certa vitalitat, tot i que l’any passat vaig penjar fins a 684 post.  Només us puc agrair de tot cor que em feu l’honor de seguir-me. 100.000 gràcies blogosfera. Sense vosaltres aquesta bitàcola, tal com és, no hauria estat possible.

2 comentaris:

  1. Felicitats Ramon! Espero poder-te llegir 100.000 vegades més! Una forta abraçada

    ResponElimina
  2. Felicitats company, 100.000 visites semblen unes quantes... ja m'agradaria a mi.
    En tres dies et demano que m'hi fiquis una mica de publi.
    Ens veiem,
    Bertu

    ResponElimina